Greu de pierdut brațul grăsime

Măsuri antice de lungime

Bacsis Poți paria că atunci când vine timpul să scoți tricourile și blaturile la începutul primăverii, se aude un suspin colectiv în întreaga lume. Vremea caldă este puțin mai atrăgătoare atunci când înseamnă că trebuie să-ți arăți brațele slabe. Cardio este o modalitate excelentă de a ajuta la pierderea grăsimii brațului. Cum să pierzi grăsimea de brațe Grasimea este un subiect complicat.

Există mulți factori implicați în modul în care te îngrășești și cum îl pierzi. Are multe de-a face cu genetica, ceea ce afectează și locul în care corpul tău este cel mai probabil să păstrezi grăsimea.

greu de pierdut brațul grăsime

Vinați-vă genele, dar nu renunțați, gândindu-vă că pierderea grăsimii brațului este în afara controlului dvs. Aveți mult control asupra echilibrului caloric al corpului dvs.

întrebări similare

Tu, singur, poți crea un deficit de calorii, consumând mai puține calorii decât arzi în fiecare zi, ceea ce va determina dieta eficienta de slabit tău să nu mai stocheze grăsimi și să înceapă să-l folosească pentru energie.

De asemenea, aveți control asupra masei musculare slabe. Câte calorii mănânci și câte arzi este o mare parte din pierderea de grăsime, dar la fel se dezvoltă mușchii.

Mușchiul este metabolic activ, cu atât mai mult decât grăsimea. Să ai mai mult mușchi îți crește metabolismul în repaus, așa că arzi mai multe calorii chiar și atunci când nu faci nimic.

  1. Hormonul responsabil pentru grasimea de pe brate: Cum il mentii in limite normale?
  2. Cum să pierzi grăsimea subțire cu greutăți

Dacă faceți munca pentru a construi masa musculară, precum și pentru a arde calorii, veți pierde grăsimea mult mai repede. Iată ceva pe care cu siguranță nu îl controlați: Unde pe corp pierdeți grăsime din prima.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

Ideea că vă puteți viza doar brațele pentru pierderea de grăsime este un mit - trebuie să pierdeți grăsimea totală a corpului.

Asta face greu să spui cât timp va dura pentru a vedea rezultate notabile în brațele tale. Este posibil să vă vedeți picioarele și șoldurile subțire în primul rând, dar grăsimea brațului poate fi mai lentă până la înflorire.

greu de pierdut brațul grăsime

Faceți peste dieta dvs. Toate caloriile nu sunt create egale, iar consumul de alimente greșite îți poate sabota eforturile de pierdere a grăsimii, indiferent cât ai face efort. De fapt, cercetările arată că dieta joacă un rol semnificativ mai mare în modul de a pierde pierderea de grăsime în brațe decât exercițiile fizice. La sfârșitul studiului de 12 luni, grupul alimentar numai a pierdut în medie 8, 5 la sută din greutatea corporală, în timp ce grupul doar pentru exerciții fizice a pierdut doar 2, 4 la sută din greutatea corporală.

Grupul care a urmat o dieta saraca in calorii, plus un program de exercitii fizice au pierdut cea mai mare greutate - 10, 8 la suta. Pe lângă reducerea aportului caloric, trebuie să alegeți alimentele potrivite.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA LA BRAȚE PENTRU FEMEI - EXERCIȚII DE BRAȚ - 2021

Alimentele întregi îți alimentează corpul și sunt metabolizate diferit de alimentele procesate. Potrivit lui Beth Haney, DNP, FNP-C, profesor asistent clinic la Universitatea din California, Irvine, de calorii de broccoli nu sunt metabolizate în același mod ca de calorii dintr-o gustare zaharoasă sau sodă. Zahărul provoacă o serie de adaptări metabolice care duc la obezitate și diabet zaharat tip 2, în timp ce broccoli oferă fibre alimentare și alți nutrienți necesari golf fat burning un cele mai bune aminti pentru pierderea de grăsimi sănătos.

greu de pierdut brațul grăsime

Așa că alege-ți caloriile cu înțelepciune. Dacă doriți să pierdeți rapid grăsimea din brațe, va trebui să tăiați alimente zaharoase, rafinate și procesate care oferă puțină nutriție și au efecte dăunătoare asupra sistemului metabolic. Alimentele prăjite, grase, fac parte din aceeași categorie.

În loc de aceste alimente, concentrați-vă pe consum Deci, ce va fi? Alergarea, mersul pe bicicletă, canotajul, urcarea scărilor?

greu de pierdut brațul grăsime

Dacă nu puteți menține un ritm atât de viguros pentru a începe, încercați antrenamentele cu intervale, alternând perioade de efort viguros cu perioade de efort moderat. De exemplu, pe o banda de alergare, ai putea să mergi cu un ritm de 4 mph timp de 90 de secunde, apoi să-ți crești ritmul până la o alergare de 6 mph timp de un minut, apoi repetați intervalele pe durata antrenamentului.

Puteți crește treptat ritmul și durata intervalelor de muncă. Construiți mușchi, ardeți grăsimea Ați aflat deja că a avea mai multă masă musculară vă poate ajuta să vă ardeți mai rapid grăsimea din brațe și știți că antrenamentul la fața locului nu este eficient. Iată un alt mit risipit: Efectuarea antrenamentelor cu intensitate moderată nu vă va face mare și voluminoasă. Îți va face brațele să tonifieze atunci când pierzi grăsimea care îți acoperă mușchii slabi. Femeile care doresc să-și construiască multă masă musculară, în mod obișnuit, fac acest lucru prin antrenamente cu greutate mare, diete speciale și suplimentări.

Așadar, nu credeți ideea despre a face bucle biceps cu greutate de 2 lire.

Esti langa mine Negativ original

Lucrează-ți drumul până la 10 sau 15 kilograme. La fel ca în cazul cardio, dacă doriți cu adevărat să progresați rapid, trebuie să vă provocați. Desigur, dacă nu te-ai antrenat niciodată cu forța, vei dori să creezi treptat provocarea pentru a evita durerea și vătămarea nejustificată. Bacsis Ar trebui să faci biceps bucle sau triceps lovituri?

5 răspunsuri

Dacă vrei să arzi cea mai mare grăsime, nu. Acestea sunt exerciții de izolare care lucrează doar o grupă musculară la un moment dat. Pe de altă parte, exerciții compuse, lucrează mai mult de o grupă musculară simultan. Recrutarea mai multor fibre musculare simultan are un potențial mai greu de pierdut brațul grăsime de ardere a caloriilor și a grăsimilor.

Începeți cu exerciții de greutate corporală pentru a vă orienta toate grupele musculare majore nu doar brațele : ghemuțe, lungi, împingători, poduri, scânduri și supermani.

Stăpânește forma corectă, făcând două seturi de opt până la 15 repetări pentru fiecare exercițiu. Creșteți treptat fie repetările, fie seturile, astfel încât să vă obosești cu adevărat mușchii până la sfârșitul antrenamentului.

greu de pierdut brațul grăsime

Acea oboseală este un semn că v-ați provocat suficient mușchii pentru a crește. Nu ai niciun motiv să ridici greutăți dacă nu vrei. Mulți oameni devin puternici și sfâșiați doar folosindu-și propriul corp.

Cu toate acestea, s-ar putea să fiți interesat de haltere sau pur și simplu să vă bucurați de mai multe varietăți în antrenamentul dvs. Dacă da, începeți să includeți câteva exerciții ponderate în programul dvs.

Similardiscuții