Grame gras o zi pentru a pierde in greutate

grame gras o zi pentru a pierde in greutate

Luați mesajul acasă Grasimea este o parte importanta a dietei tale, dar sa iti dai seama cat de mult poate manca poate fi confuz. În ultimii 50 de ani, dietele de zi cu zi au trecut de la moderat cu grăsimi la grăsimi scăzute, pe baza recomandărilor organizațiilor de sănătate.

dieta rina slabesti 20 kg care este cel mai sănătos arzător de grăsimi

Cu toate acestea, Ghidul dietetic din SUA nu mai specifică o limită superioară pentru cantitatea totală de grăsime pe care ar trebui să o consumi. Acest articol aruncă o privire detaliată asupra diferitelor tipuri de grăsimi și oferă sugestii cu privire la cantitatea de mâncare pe zi. Ce este grasimea?

  • Zincul ajută la arderea grăsimilor
  • Cât de mult ai nevoie?

Consumi grăsimi sub formă de trigliceride. O moleculă de trigliceride este formată din trei acizi grași atașați la o coloană vertebrală a glicerinei. Acizii grași conțin lanțuri de carbuni și hidrogeni. O modalitate de clasificare a grame gras o zi pentru a pierde in greutate este în funcție de lungimea lanțurilor lor de carbon: Acizi grași cu lanț scurt: Mai puțin de 6 atomi de carbon.

Acizi grași cu lanț mediu: 6—12 carboni.

keto guru pret bărbații își pierd greutatea mai repede decât femeile

Acizi grași cu lanț lung: 13—21 carboni. Acizi grași cu lanț foarte lung: 22 sau mai mulți carboni. Majoritatea grăsimilor pe care le consumi sunt acizi grași cu lanț lung. Acizii grași cu lanț scurt sunt produși în principal atunci când bacteriile fermentează fibre solubile în colonul dvs. Grăsimile cu lanț lung și cu lanț foarte lung sunt absorbite în fluxul sanguin și eliberate în celulele corpului, după cum este necesar.

Cât de mult puteți pierde în greutate prin consumul de tărâțe

Cu toate acestea, grăsimile cu lanț scurt și cu lanț scurt sunt preluate direct de ficat pentru a fi utilizate ca energie. Linia de jos: Grăsimile sunt unul dintre cei trei macronutrienți. Sunt absorbite din alimente și folosite de organism pentru energie și alte funcții. Funcțiile și beneficiile grăsimilor Grăsimea îndeplinește o serie de funcții și oferă mai multe beneficii pentru sănătate: Energie: Grăsimea este o sursă excelentă de energie.

Reglarea hormonului și a genelor: Grăsimile reglează producția familia de grăsime pierde în greutate hormoni reproducători și steroizi, precum și de gene implicate în creștere și metabolism 1, 2. Funcția creierului: Aportul adecvat de grăsime este important pentru sănătatea creierului, inclusiv starea de spirit 3, 4.

dieta slabire 30 zile epuizarea și pierderea în greutate

Absorbția vitaminelor solubile în grăsimi: Vitaminele A, D, E și K trebuie consumate cu grăsime pentru a fi absorbite corespunzător.

Aroma și plinătatea: Adăugarea de grăsime la alimente le face mai gustoase și mai umplute. Grăsimea stocată în interiorul corpului dvs. Linia de jos: Grasimile ofera o serie de beneficii pentru corpul tau, inclusiv servirea ca sursa de energie, reglarea hormonilor si genelor, mentinerea sanatatii creierului si crearea alimentelor mai gustoase si mai satisfacatoare.

Diferite tipuri de grăsimi Acizii grași sunt grupați în funcție de numărul de legături duble între atomi de carbon în structurile lor.

Sursele alimentare MUFA sunt de obicei lichide la temperatura camerei și destul de stabile în scopuri de gătit. Cel mai frecvent MUFA este acidul oleic, pe care uleiul de măsline îl conține în grame gras o zi pentru a pierde in greutate mari.

Grăsimea monoinsaturată este legată de mai multe beneficii pentru sănătate, inclusiv un risc redus de boli grave, cum ar fi bolile de inimă și diabetul 5, 6, 7. O revizuire a 24 de studii controlate a găsit diete în grăsimi monoinsaturate duc la scăderea semnificativă a glicemiei, a trigliceridelor, a greutății și a tensiunii arteriale, comparativ cu dietele cu conținut ridicat de carbohidrați. MUFA-urile pot, de asemenea, să crească sentimentele de plinătate care duc la un aport redus de calorii.

Într-un studiu, oamenii s-au simțit mai plini și au luat mai puține calorii pentru următoarele 24 de ore după ce au consumat pâine bogată în acid oleic, în comparație cu pâinea care conținea mai puțin 8. Ele pot fi împărțite în grupuri în funcție de locația legăturilor duble. Acestea includ omega-3s și omega-6s.

Aceste duble legături fac ca PUFA să fie mai flexibile și mai fluide decât grăsimile saturate.

Câtă grăsime saturată pentru a pierde în greutate. Și un pic despre secrete ...

Pe de altă parte, sunt, de asemenea, mult mai predispuși la daune și ranciditate. Studiile au descoperit că grăsimile omega-3 cu lanț lung au beneficii pentru inflamație, boli de inimă, diabet, depresie și alte afecțiuni de sănătate 9, 10, 11, Deși aveți nevoie de unele grăsimi omega-6, acestea pot fi inflamatorii atunci când sunt consumate în exces, mai ales dacă aportul de PUFA omega-3 este scăzut 13, 14, Grăsimile Omega-6 sunt foarte frecvente în dietele moderne.

Pe de altă parte, grăsimile omega-3 sunt de obicei consumate în cantități mult mai mici.

În mod semnificativ, cercetătorii raportează că dieta evolutivă a oamenilor a furnizat un raport între grăsimile omega-6 și omega-3 între 1: 1 și 4: 1. În schimb, sa estimat că majoritatea oamenilor consumă acum aceste grăsimi într-un raport 15— 1 Sunt foarte stabile la temperaturi ridicate și sunt mult mai puțin susceptibile de a fi deteriorate în timpul gătitului decât grăsimile polinesaturate.

Cât de mult puteți pierde în greutate prin consumul de tărâțe

De asemenea, trebuie menționat că, de obicei, crește și colesterolul HDL În general, cercetările indică faptul că consumul de SFA are un efect neutru asupra sănătății și nu pare să provoace sau să contribuie la boli de inimă 18, 19, De fapt, unele alimente bogate în grăsimi saturate pot beneficia de sănătatea metabolică. De exemplu, studiile sugerează că trigliceridele cu lanț mediu din uleiul de nucă de cocos și uleiul de palmier pot stimula rata metabolică și pot reduce aportul caloric 21, Grasimi nesaturate Într-o moleculă de grăsimi trans, hidrogenii sunt poziționați unul față de celălalt, mai degrabă decât unul lângă altul.

Cantități mici de grăsimi trans apar în mod natural în produsele lactate și alte alimente animale. Cu toate acestea, nimic nu este natural în ceea ce privește grăsimile trans utilizate în alimentele procesate. Aceste grăsimi trans sunt produse prin adăugarea de hidrogen la grăsimile nesaturate pentru a crea un produs care funcționează mai mult ca o grăsime saturată.

Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric

Consumul de grăsimi trans poate duce la o serie de probleme de sănătate. Trans fatsare artificială legată de inflamație, modificări de colesterol nesănătoase, funcție arterelor deteriorate, rezistență la insulină și exces de grăsime din burtă 23, 24, 25, 26, 27, Grăsimile trans se găsesc adesea în margarină și alte distribuții procesate.

diete usor de urmat si eficiente slim4vit contraindicații

Producătorii de alimente le adaugă uneori la produse ambalate, cum ar fi crackers, pentru a ajuta la prelungirea duratei de valabilitate. Linia de jos: Grăsimile sunt grupate după numărul de legături din lanțurile lor de carbon. În afară de grăsimile trans, majoritatea grăsimilor au efecte benefice sau neutre asupra sănătății.

Cu toate acestea, un raport ridicat de omega-6 la omega-3 poate cauza probleme. Câtă grăsime este sănătoasă să mănânci pe zi? Cantitatea corespunzătoare de grăsime pentru a mânca va depinde de cerințele de calorii pentru pierderea în greutate sau întreținere. De asemenea, se va baza pe stilul și alimentația ta. Puteți utiliza acest calculator pentru a determina nevoile dvs.

Similardiscuții