Cum să faci corpul subțire pentru om. Cum să faci un corp subțire acasă. Exerciții pentru mâini

cum să faci corpul subțire pentru om

Dacă simți că brațele tale sunt prea groase sau dacă vrei să le faci mai ferme, poți realiza asta cu antrenamentul potrivit.

Cum să faci un corp subțire acasă. Exerciții pentru mâini

Este important să ne dăm seama că nu este posibil ca o parte a corpului să fie mai slabă sau mai musculară. Pierdând în greutate, obțineți mai puțină grăsime pe tot corpul, astfel încât să puteți obține brațe mai subțiri și mai strânse. Combinația dintre antrenamentul majorează pierderea în greutate forță, antrenamentul cardio și o dietă sănătoasă poate duce la brațe musculare și mai subțiri. A calca Metoda 1 din 3: Construiți-vă mușchii brațului Cum să faci corpul subțire pentru om bicepsul.

Acestea sunt mușchii din două părți din brațele superioare care conectează umărul la articulația cotului. Bicepsul vă permite să vă mișcați antebrațul spre corp și în sus. Dacă antrenați acești mușchi, brațele superioare din față vor deveni mai ferme.

Cum să-ți faci talia subțire: exerciții eficiente

Încercați următoarele exerciții: Bucle bicepiene. Ridică-te drept cu o ganteră în fiecare mână. Țineți coatele aproape de corp și întoarceți palmele înainte. Păstrați brațele nemișcate și ridicați greutățile către corpul dumneavoastră prin contractarea bicepsului.

Continuați să ridicați greutățile până când vă ajung pe umeri. Coborâți încet brațele până când brațele vor fi din nou la lateral. Așezați-vă într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de podea.

Coatele tale sunt îndreptate spre exterior, departe de corpul tău.

Exerciții pentru mâini Cum să faci un corp subțire acasă. Exerciții pentru mâini Când un bărbat merge la sala de sport pentru prima dată, el va alege, cel mai probabil antrenament cu greutăți, deoarece un om ar trebui să fie puternic. Când o femeie vizitează sala pentru prima dată, ea se gândește la aerobic, pentru că femeia ar trebui să fie grațioasă.

Împingeți-vă corpul înapoi în poziția inițială. Strângeți bine abdomenul și mușchii spatelui în timpul acestui exercițiu. Bucle de ciocan. Palmele ar trebui să fie întoarse spre corpul tău.

cum să faci corpul subțire pentru om vârsta sfaturi de pierdere în greutate

Ridicați greutățile până când acestea sunt la înălțimea umerilor. Coborâți încet brațele până când atârnă de părțile laterale. Întărește-ți tricepsul.

Avertizare Vrei să arăți tu mai subțire fără să mergi la sală? Desigur, puteți face acest lucru absolut. Dacă aveți un plan și o determinare bune, există multe modalități de a vă face să arătați mai atractiv, fără a fi nevoie să suferiți de dietă sau cu ajutorul chirurgiei plastice. Să începem cu aceste sfaturi grozave pentru a vă ajuta să arătați cu adevărat mai subțire.

Acești mușchi din trei părți din spatele brațelor superioare conectează partea din spate a umărului la articulația cotului. Cu ajutorul tricepsului, vă puteți întinde brațele deasupra capului sau a spatelui.

Încercați următoarele exerciții: Flotări tricepiene.

  • Obținerea brațelor subțiri | Sfaturi | June
  • Pierderea mea în greutate se îndreaptă încet
  • Botanic slimming fda
  • Corp subțire. Cum să faci corpul frumos și potrivit

Acest exercițiu este aproape același cu flexiunile normale. Începeți într-o poziție de scândură, cu brațele direct sub umeri.

Antrenamentul Cardio promovează arderea activă a grăsimilor șipcă Scândura de exerciții ocupă, de asemenea, un loc special în educația fizică pentru pierderea în greutate și strângerea corpului.

Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol. Coatele și brațele ar trebui să rămână aproape de corp. Țineți mușchii stomacului și ai spatelui strânși în timpul acestui exercițiu.

Scufundări tricepiene. Stai în fața unei bănci sau a unui scaun robust și pune mâinile pe margine, cu degetele în jurul marginii. Brațele tale ar trebui să fie drepte și ținute bine nemișcate. Acum coborâți-vă până când brațul superior este paralel cu podeaua.

cum să faci corpul subțire pentru om pierderea în greutate meds aafp

Ții coatele aproape de corp. Împingeți-vă înapoi, astfel încât brațele să fie drepte, ca în poziția inițială. Extensii tricep. Stai întins pe o bancă sau pe podea, ținând două gantere în fața ta.

Brațele trebuie să fie complet drepte și pătrate până la podea. Palmele tale sunt îndreptate spre umeri și coatele tale sunt aproape de corpul tău. Coborâți greutățile până când vă ajung la urechi. Ridicați-le din nou până când brațele sunt drepte. Întărește-ți deltoizii. Acești mușchi conectează partea superioară a umerilor la centrul osului brațului superior humerusul. Acest lucru vă permite să vă întindeți brațul spre exterior, înainte și înapoi.

Cum să arăți mai subțire

Dacă faci acești mușchi mai fermi, brațul tău va avea o formă frumoasă. Încercați următoarele exerciții: Mișcări laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați ganterele în lateral, dar asigurați-vă că brațele sunt ușor îndoite. Ridicați greutățile laterale până când brațele sunt paralele cu podeaua.

Coborâți încet greutățile, până când brațele sunt pe lateral. Luați o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați greutățile către bărbie - coatele vă arată. Ține ganterele cât mai aproape de corpul tău în timp ce faci această mișcare.

cum să faci corpul subțire pentru om cum să pierdeți greutatea la sfârșitul anilor 20

Coborâți-le încet înapoi la poziția inițială. De asemenea, faceți exerciții pentru mușchii pieptului. Făcând o mulțime de flotări sau scânduri vă va ajuta să vă formați partea superioară a brațelor. De asemenea, antrenând mușchii din jurul său, obțineți un aspect și mai strâns. Încercați exerciții precum: Presă pentru piept. Intinde-te pe spate cu o gantera in fiecare mana. Ridicați brațele la înălțimea umerilor și mențineți brațele drepte și nemișcate.

Coborâți încet greutățile cu coatele îndreptate. Apoi ridicați greutățile înapoi până când brațele sunt drepte. Pieptul zboară.

Similardiscuții