Cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților, Cum sa scapi de grasimea de pe piept - Victor Diaconescu

3 modalități de a elimina repede sânii bărbatului

Toneți-vă pieptul cu pregătire de forță 1 Dezvoltați mușchii pieptului Executați exerciții de antrenament de forță care vă pot dezvolta mușchii pieptului.

Care este cel mai bun mod de a pierde pieptul și grăsimea abdominală?

Dezvoltarea mușchilor va accelera metabolismul și vă va ajuta să ardeți mai multă grăsime, ceea ce ar putea reduce cantitatea de țesut din zona toracică. Puteți alege pentru a efectua unele haltere, cum ar fi dumbbell rânduri sau de a folosi propriile mișcări de greutate corporală, cum ar fi flotari, în scopul de a sculpta muschii pieptului, și arde excesul de calorii si grasimi.

La început, efectuați o serie de repetări de la 8 la 12 pentru fiecare exercițiu. Creșteți treptat valoarea la trei serii în timp ce vă dezvoltați puterea. Rețineți că este imposibil să pierdeți în greutate ca "tratamentul localizat"- adică, nu puteți pierde grăsime într-o singură zonă specifică.

Lucruri de care ai nevoie

Făcând o mulțime de exerciții în piept vă pot ajuta să aveți un bun picior, dar ele nu pot afecta grăsimea care acoperă mușchiul. De aceea este important sa combinati formarea de forta cu cardio. Una dintre modalitățile cele mai eficiente de a sculpta mușchii pieptului este de a efectua flexiuni și variații de flexie. Push-up-urile sunt focalizate pe mușchii pieptului și pe mușchii mai mici din jurul acestei zone.

cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților

De asemenea, ele vă pot ajuta, de asemenea, să dezvoltați mușchii din spate și abs, ceea ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate pe tot corpul. Intrați în poziția de fier.

  • Problema apare în principal atunci când se dezvoltă prea mult și inestetic.
  • Pierderea în greutate după vârsta de 70 de ani

Țineți brațele drepte și mâinile la o distanță puțin mai mare decât umerii. Flexi la coate și coborâți corpul până când pieptul nu atinge pământul. Nu uitați să vă mențineți absența și mușchii picioarelor în exerciții fizice.

cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților

Faceți jumătate de fier sau push-up-uri cu genunchii susținute în cazul în care nu le puteți face într-o poziție placă. Pentru a face acest lucru, porniți pe mâini și genunchi în loc de poziția de călcat - apoi ajustați-o astfel încât capul, torsul și genunchii să fie în linie dreaptă.

Cum sa scapi de sani la barbati prin exercitii fizice

Asigurați-vă că picioarele, pieptul și bărbia atingeți podeaua aproximativ în același timp. După 3 sau 4 săptămâni și pentru a da o nouă provocare pieptului, luați în considerare posibilitatea de a face variații, cum ar fi împingeri militare, împingeri de compresie în piept și împingeri.

De la apăsarea pieptului la presa de la bancă, efectuarea unei varietăți de astfel de exerciții vă poate ajuta să vă definiți mușchii pieptului.

Lie pe spate pe o bancă cu o dumbbell sau gantere pentru a efectua o presă piept.

Țineți greutatea la nivelul coastelor inferioare, îndoiți coatele și ridicați-o până când brațele sunt drepte. Când ajungi în partea de sus, țineți această poziție pentru o secundă și apoi încet coborâți brațele înapoi în poziția inițială. Pornește 2,5 kg 5 lb greutate crește treptat și, o dată ce ești într-o formă mai bună și poate efectua o serie de presă se încheie în condiții de siguranță trei seturi de 10 repetari cu greutatea curentă.

Du-te la sala

Acest lucru permite nu numai mușchi, ci și țesuturile conjunctive în umeri, coate și încheieturile întări și susține mai multă greutate. Efectuați diferite tipuri de presa la fiecare 3 sau 4 săptămâni pentru a vă provoca muschii. Puteți alege o varietate de opțiuni, cum ar fi înclinat sau în pantă în jos de presă, banc de presa la gât, în jurul lumii cu gantere și presa de compresie.

Punerea brațelor împreună, exercițiu cunoscut sub numele de zbura, este o altă modalitate excelentă de a sculpta mușchii din piept și de a vă ajuta să pierdeți în greutate și excesul de grăsime. De la dumbabell zboară la exercițiile de cabluri încrucișate, orice tip de exercițiu de zbor vă poate cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților să eliminați excesul de grăsime situat în zona pieptului.

Lie pe spate sau sta pe o înclinație ușoară.

Cum de a desena pectorale: pierde grăsime sau ginecomastie?

Utilizați 2 greutăți de 2,5 kg 5 lb sau o bandă de rezistență și țineți unul în fiecare mână, brațele întinse chiar deasupra pieptului, cu palmele îndreptate unul spre celălalt.

Încet, deschide-ți brațele ca și cum ai răspândi aripile. Apoi, reveniți să vă alăturați ușor brațelor în poziția inițială. Poți să faci muștele folosind și o bandă de rezistență. Ridicați-vă și ancorați trupa la înălțimea șoldului încercați să o înfășurați în jurul unei coloane sau a unei ușiținând un capăt în fiecare mână.

cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților

Începeți cu brațele deschise - și apoi, prindeți-vă mâinile în fața pieptului, apoi deschideți din nou încet. Rutina zboara variaza de la 3 la 4 saptamani pentru cum să pierdeți grăsimea în pieptul bărbaților da o provocare mai mare muschilor toracici.

Faceți muște înclinate sau în jos, zboară slabeste sanatos cu rina cabluri și chiar variații cu un singur braț.

Similardiscuții