Alternative sănătoase pentru pierderea în greutate

Modalități de a pierde în greutate folosind metode sănătoase | Sfaturi | June

Sfaturi Modalități de a pierde în greutate folosind metode sănătoase Nu trebuie ă mori de foame pentru a lăbi; Și într-adevăr, nu ar trebui ă potim nici pentru a lăbi. Pentru a lăbi în mod ănăto aveți nevoie de multă determinare și răbdare. Iată un ghid pentr Conţinut: Sfat Nu trebuie să mori de foame pentru a slăbi; Și într-adevăr, nu ar trebui să postim nici pentru a slăbi.

Gustări cu conținut scăzut de calorii și capcane sănătoase

Pentru a slăbi în mod sănătos aveți nevoie de multă determinare și răbdare. Iată un ghid pentru pierderea în greutate sănătoasă și cum să o mențineți îndată ce vă atingeți obiectivul. Încorporarea unui plan de scădere în greutate în mai multe moduri de a vă stimula metabolismul vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele mai rapid, asigurând totuși o scădere în greutate sigură și sănătoasă. Pași Partea 1 din 4: Planificarea pierderii în greutate Discutați cu medicul dumneavoastră despre pierderea în greutate.

Asigurați-vă că pierdeți în greutate și acesta este cel mai bun moment pentru a începe să slăbiți. Dacă sunteți gravidă sau aveți o afecțiune medicală, este posibil ca corpul dumneavoastră să aibă nevoie de calorii suplimentare pentru a rămâne sănătos, deci nu este un moment potrivit pentru a începe să slăbiți.

Dacă aveți anumite afecțiuni medicale, cum ar fi hipertensiunea arterială, diabetul sau problemele cardiace, trebuie să vă alternative sănătoase pentru pierderea în greutate medicului dumneavoastră înainte de a începe o dietă și un plan de exerciții fizice.

De asemenea, ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră despre vârsta dvs. Stabiliți obiective rezonabile și realiste. Deși există o mulțime de reclame dietetice care vă pot ajuta să slăbiți rapid, pierderea lentă și constantă în greutate este cea mai sănătoasă modalitate de a slăbi.

În timp ce o dietă de modă te poate ajuta să slăbești rapid, de obicei nu este durabilă pe termen lung și, odată ce oprești o dietă de modă, de obicei te îngrași din nou, sau chiar mai mult.

Incorporează obiectivul zilnic de reducere a caloriilor în planul tău de masă.

Pierderea în greutate apare atunci când sunt arse mai multe calorii decât cele luate. Puteți cere medicului dumneavoastră să calculeze numărul exact de calorii pe care ar trebui să le consumați în fiecare zi pentru a se potrivi stării, vârstei, sexului și stilului dvs. Calculul caloriilor.

La fiecare 0,5 kg echivalează cu aproximativ 3. De exemplu, o femeie de 35 de ani moderat activă ar trebui să consume aproximativ 2. Așa că trebuie să își stabilească un obiectiv de reducere a consumului zilnic de calorii până la până la de calorii pentru a pierde în greutate.

Obiectivele zilnice de reducere a caloriilor ar trebui să se bazeze pe vârstă, sex alternative sănătoase pentru pierderea în greutate nivelul de activitate fizică.

Cea mai mare parte a acestuia este fie dovedită, fie dovedită că nu funcționează. Iată primele 12 mari minciuni, mituri și concepții greșite despre pierderea în greutate. Toate caloriile sunt egale Caloria este o măsurătoare a energiei.

În plus, trebuie luată în considerare sănătatea fiecărei persoane. Încărcați o aplicație de jurnal alimentar pe computer sau telefon și înregistrați ceea ce mâncați.

Iată cum știi câte calorii consumi în fiecare zi. Evitați să vă stabiliți un obiectiv zilnic de calorii prea mic. Consumul de prea puține calorii nu vă ajută neapărat să slăbiți, dar poate chiar împiedica pierderea în greutate. Când omiteți mesele sau mâncați prea puține calorii, corpul dumneavoastră începe să stocheze calorii ca grăsime în loc să ardă calorii. Faceți planuri care să se potrivească intereselor dvs. Există o varietate de planuri sănătoase de slăbire pe care le puteți adapta la propriile preferințe și nevoi.

Indiferent de planul de dietă formal pe care îl ai sau îl faci, trebuie să te asiguri că se potrivește corpului tău pe termen lung, nu doar pentru câteva luni.

Spune la revedere gustărilor nesănătoase

Pentru a putea face schimbări de stil de viață sănătoase, este important ca noul plan să se încadreze în viața ta actuală și să nu fie prea dificil de implementat. Reglarea dietei și a modelului de exerciții este doar un aspect, trebuie să schimbi complet alimentele pe care nu le consumi în mod normal și exercițiile pe care nu-ți place să le poți întreține pe termen lung. Folosiți experiențele anterioare de scădere în greutate pentru a vă planifica scăderea în greutate.

Atunci când planificați, ar trebui să combinați ceea ce a fost util cu pierderea în greutate din trecut și să eliminați ceea ce nu a fost. Creați un plan flexibil de slăbire. În plus, ar trebui să luați în considerare și un hobby de a dori să alternative sănătoase pentru pierderea în greutate singur sau de a dori să fiți susținut de alții. Planul de slăbire ar trebui să se potrivească și cu bugetul dvs.

Unele programe de dietă pot atrage costuri suplimentare. Costurile pot fi suportate prin înscrierea pentru un abonament la sală, aderarea la un grup special de exerciții fizice, cumpărarea de alimente speciale, cum ar fi suplimente sau alimente sau participarea la întâlniri sau întâlniri de grup. Creșterea activității fizice face, de asemenea, parte dintr-un plan de slăbire.

Luați în considerare creșterea unei activități care vă place, cum ar fi mersul pe jos, dansul zumba, ciclismul sau yoga. Elaborați un plan de fitness pe care îl puteți respecta pe termen lung. Planul ideal de exerciții fizice include exerciții de aerobic și de întărire a mușchilor, dar în primul rând doar creșteți nivelul de activitate.

Stabiliți obiective de activitate. Distingeți diferența dintre activitate alternative sănătoase pentru pierderea în greutate și exercițiu. Activitatea fizică include activități pe care le faceți în fiecare zi, cum ar fi mersul pe jos, treburile casnice, alternative sănătoase pentru pierderea în greutate și alergarea în curte cu copii, nepoți sau animale de companie. Exercițiul implică o formă regulată de activitate structurată, programată și repetitivă. Cu toate acestea, adăugarea unei anumite activități fizice de exemplu, luarea scărilor în locul liftului, mersul în loc de a conduce etc.

Calculați IMC-ul curent și nivelul țintă. Medicul dumneavoastră vă poate spune IMC. Un IMC sigur este cuprins între 18,5 și Împărțiți-vă greutatea în kilograme nu în kilograme împărțită la pătratul înălțimii dvs.

Ultima actualizare: 8 iunie Publicat la: 4 decembrie Doriți să slăbiți, dar nu puteți opri gustarea? Încercați gustări cu conținut scăzut de calorii. Aici puteți afla care gustări vă fac fericiți, sănătoși și mai subțiri. Gustarea te poate îngrașa. Dar nu trebuie.

De exemplu, IMC-ul unei persoane care are 1,65 m înălțime și cântărește 74,5 kg este de 27,3. Dacă aveți măsurătorile în lire și inci, trebuie mai întâi să convertiți lire în kilograme și metri. Apoi, convertiți înălțimea în metri.

alternative sănătoase pentru pierderea în greutate

Deci, IMC-ul acestei persoane este de 27,3. Perseverează conform planului.

alternative sănătoase pentru pierderea în greutate

Pentru a putea slăbi cu succes, trebuie să fiți persistenți și să vă țineți planul pe termen lung. Alăturați-vă unui grup de asistență online. Scrieți planul pe hârtie.

Rețete pierdere in greutate

Unora meniu de slabit pentru copii este mai util să scrie planul pe hârtie. Includeți motivele pentru care doriți să pierdeți în greutate, propriul plan, cantitatea de greutate pe care doriți să o pierdeți și data la care ați atins obiectivul dorit de greutate.

Apoi semnează-l ca și cum ai face contractul. Unele alimente sunt bogate în proteine, cum ar fi carnea slabă, fasolea și peștele. În plus, nucile și ouăle sunt, de asemenea, surse excelente de proteine.

Account Options

Încercați să evitați crema de brânză, smântână și unt. Alegeți produse din cereale făcute cu cereale integrale. Exemplele includ făină integrală de grâu, fulgi de ovăz și orez brun. Evitați făina de ovăz ambalată, deoarece este adesea bogată în zahăr. Fructele și legumele conțin mai puține calorii decât majoritatea celorlalte alimente și sunt, de asemenea, surse excelente de nutrienți, vitamine și minerale.

1. Atentie la portii!

Deși fructele sunt o alegere excelentă, ele conțin în continuare calorii și zahăr, așa că ar trebui să mănânci doar 4 porții pe zi, aproximativ 2 căni. Evitați alimentele goale cu calorii. Grăsimile și zaharurile solide pot adăuga calorii, dar nu și substanțe nutritive.

Exemple de alimente cu calorii goale includ prăjituri, prăjituri, pizza, înghețată, băuturi răcoritoare, băuturi sportive, sucuri, hot dog și slănină. Alegeți alimente congelate sănătoase pentru cină.

Cu siguranță, pregătirea meselor cu ingrediente proaspete este cel mai bun și mai sănătos mod. Dar pentru cei care nu au mult timp, alimentele congelate sănătoase pot fi cea mai bună opțiune. Puteți urma aceste instrucțiuni de bază pentru alegerea alimentelor congelate.

Alegeți alimente precum carne slabă, pește, carne de pasăre, legume și cereale integrale.

Sfaturi pe care sa le aplici

Încercați să vizați o masă cu până la de calorii, 10 până la 18 grame de grăsimi, mai puțin de 4 grame de grăsimi saturate, nu mai mult de mg de sodiu, 5 grame de fibre sau mai mult, de grame de proteine. Verificați caloriile pe ambalajul alimentelor. Cumpărarea de alimente preambalate cu porții pentru servire vă va ajuta să gestionați mai ușor caloriile. De asemenea, ar trebui să includeți câteva feluri de mâncare rustice și tradiționale în planul de masă.

Există mulți oameni cărora le place foarte mult mâncarea populară sau tradițională, așa că, dacă îți place, îi poți mânca; Dar asigurați-vă că faceți alegeri sănătoase pentru a vă ajuta să slăbiți. Bea multă apă. Deși a bea multă apă este destul de important în unele programe de dietă, există și multe care nu se concentrează prea mult pe aportul de apă și pur și simplu subliniază importanța apei potabile din motive de sănătate.

In general vorbind. Unii experți spun că a bea apă când ți-e foame te ajută să te simți plin și, prin urmare, apa ajută la controlul semnalelor de foame pe care stomacul le trimite către creier. Evitați băuturile zaharoase, băuturile răcoritoare, băuturile energizante și băuturile sportive. De asemenea, puteți bea multă apă, cum ar fi ceai și cafea neîndulcită, pentru a ajuta la pierderea în greutate.

Limitați anumite băuturi, sucuri de fructe, alcool și lapte, cu excepția laptelui degresat. Alimentația emoțională sau confortul fac parte, de asemenea, în alimentația nutrițională. Încercați să găsiți alternative sănătoase la alimentele nesănătoase pe care le consumați deja. Căutați rețete puternice pentru a găti unele dintre preferatele dvs. Acordați atenție beneficiilor fizice ale alimentelor. Este posibil să mâncați alimente prăjite care se simt foarte bine în acest moment, dar aceste alimente nu vă vor aduce beneficii corpului în viitor.

Mănâncă încet. Stomacul tău va începe să se simtă plin dacă încetinești. Puteți discuta cu cineva sau puteți pune furculița în timp ce mestecați, astfel încât stomacul să vă poată transmite semnalul de plenitudine la timp. Citiți cu atenție etichetele ambalajului alimentelor. Aflați ce veți mânca și citiți eticheta nutrițională pentru a vă asigura că alimentele pe care doriți să le consumați intră în plan.

Unele companii au scopuri de marketing care vă pot induce în eroare, deci ar trebui să citiți substanțele nutritive cu atenție. Controlează pofta schimbându-ți gândurile despre alimente. Schimbând modul în care gândești despre mâncare te va ajuta să controlezi alegerile alimentare pe care nu le pierde greutatea în greutate în sus metabolismul des.

Schimbarea mentalității de la ce alimente să restrângeți la ce alimente să adăugați poate face o mare diferență.

Alternative sănătoase pentru pierderea în greutate alimentația sănătoasă în fiecare zi. Ia micul dejun, planifică din timp, astfel încât să știi ce vei mânca când îți este foame, evită să mănânci în exces în timp ce te uiți la televizor și mănâncă mai întâi alimente sănătoase. Alternativ, puteți obține obiceiul de a mânca mese mai mici sau gustări pe tot parcursul zilei în loc de 3 mese mari. Cântărește-te o dată pe săptămână. Urmăriți-vă greutatea, astfel încât să puteți regla prompt planul de alimentație, dacă este necesar, și, de asemenea, să vă ajute să respectați planul.

Curățați cămara și bucătăria. Alimentele pe care le puteți vedea în dulap, sau care pot fi obținute cu ușurință, s-ar putea să nu fie întotdeauna cea mai bună alegere. Prin urmare, ar trebui să puneți fructele pe tejghea și legumele tocate în frigider, astfel încât să puteți ajunge cu ușurință la o alegere sănătoasă, pentru a evita consumul de alimente nesănătoase.

Timp estimat de citire: 3 minute, 14 secunde Afla si tu care sunt cele 8 obiceiuri sanatoase care te vor ajuta sa pierzi in greutate! Daca nu faci decat sa scazi numarul caloriilor, iti vei recaştiga kilogramele cu greu date jos. Sfaturi pe care sa le aplici Iata cateva sfaturi menite sa te ajute sa iti creezi un stil de viata sanatos şi care iti vor imbunatati sansele sa slabeşti cu succes. Multi oameni, din dorinta de a slabi cat mai repede, neglijeaza aceste obiceiuri sanatoase si se lupta tot timpul cu kilogramele. Atentie la portii!

Reduceți tentația. Aruncă-ți toate prăjiturile și înghețata. Dacă păstrați mâncarea tentantă la îndemână, s-ar putea să fiți ispitit cu ușurință. Folosiți un vas de dimensiuni mai mici. Plăcile mai mici vă pot ajuta să controlați dimensiunile porțiilor, reducând numărul de calorii pe care le consumați la fiecare masă.

alternative sănătoase pentru pierderea în greutate

Mâncați întotdeauna cu o furculiță sau bețișoare, pentru a evita să vă distrageți atenția de la consumul unui plic întreg, cutie sau geantă. Puteți împărți gustările în porții și le puteți păstra în cămară pentru a preveni supraalimentarea.

Alternative chirurgicale pentru pierderea în greutate: încercați alte metode

Multe magazine alimentare acum împart și mâncarea în porții. Dormi suficient. Nu renunțați dacă faceți o greșeală.

Viața are întotdeauna surprize. Nuntile pline de mâncăruri delicioase, petreceri de ziua de naștere, gustări sau un picnic sunt greu de refuzat și toate pot implica mâncare, băutură și calorii. Gândește-te diferit la ceea ce poți face și planifică din timp, astfel încât să fii pregătit pentru provocări pentru moment.

Nu abate doar de la planul tău o dată, ci presupune că pierzi controlul și vrei să te schimbi. Dacă faceți greșeli, corectați și continuați cu planul, nu fiți prea greu cu voi înșivă. Întreabă pentru ajutor.

Similardiscuții