Pierde burta gras pentru a obține abs, 16 cele mai bune moduri de a pierde grăsimea de pe burtă fără exerciții fizice

pierde burta gras pentru a obține abs

Cele mai bune 5 exerciții pentru abdomen plat + 5 sfaturi ușoare de dietă

Articole recomandate Luptați să pierdeți grăsimea încăpățânată din burtă? Vrei să știi cum să obții o burtă plată?

pierderea în greutate de zel pierde în greutate 3 săptămâni rapid

Nu ar fi minunat dacă ai ști exact ce exerciții trebuie să faci în loc să tragi pe întuneric? Ce zici de o listă de sfaturi de dietă ușor de realizat?

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Citiți mai departe pentru a cunoaște cele mai bune 5 exerciții și 5 sfaturi de dietă pentru o burtă plată în doar câteva săptămâni.

Glisati in sus! Notă: Înainte de a începe aceste exerciții abdominale, încălziți corect pentru a preveni rănile. Înainte de a vă reduce talia sau burta, trebuie să vă propuneți să eliminați grăsimea din corpul general.

  • Slimming cluburi airdrie
  • De unde știi că arde grăsime
  • Pierderea în greutate pentru cheltuieli flexibile
  • Politica De Confidențialitate Cum să obțineți șase pachete de abs fără a face greșeli sau ședințe Aici împărtășim modalități ușoare de a pierde în greutate și de a obține un stomac tonifiat fără a suferi prin exerciții abdominale dureroase.
  • Rachael ray pierdere pics pics

Deoarece corpul pierde grăsimea totală, ajută și burtica să se slăbească. Concentrați-vă pe exercițiile de bază pentru a vă tonifica mușchii, ceea ce vă va face să arătați mai subțire. Faceți exerciții cum ar fi jogging, alergare, sărituri pe frânghie, sărituri în cutie, sărituri în gheață, alergare pe scări, genunchi înalți, sărituri de salt, burpee, înot, Zumba, dans sau jucați orice sport.

Subiect: Voi pierde grăsimea de pe burtă și voi obține abdomene prin mersul rapid?

De asemenea, puteți utiliza echipamente precum o minge elvețiană sau benzi de rezistență pentru a vă face antrenamentul mai intens. Reverse Crunch Shutterstock Site ul avis weightworld se face Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți, cu brațele alături, cu degetele îndreptate spre călcâi. Ridică-ți picioarele de pe sol, degetele de la picioare îndreptându-te spre corp.

Expirați și ridicați încet șoldurile de pe podea, contractându-vă abdomenul. Genunchii îți îndreaptă acum capul.

16 cele mai bune moduri de a pierde grăsimea de pe burtă fără exerciții fizice

Țineți capul și gâtul pe podea. Inspirați și reveniți la poziția inițială. Nu uitați să vă mișcați într-un mod lent și controlat. Faceți 3 seturi de repetări. V Sit-Up Cum se face Culcați-vă pe un covor și plasați-vă brațele deasupra capului.

  • Arzător de grăsime fără accident
  • Pierdere în greutate rapidă în 2 zile
  • Dieta cu castraveti
  • Reduceți-vă nivelul de stres pentru a pierde mai multă grăsime Ați lovit la sală, v-ați lucrat de bază și a ridicat greutăți - dar încă nu primiți acele abs plate și definite pe care le-ați dorit întotdeauna.
  • Mese pe zi pentru a pierde în greutate

Ridicați picioarele și mâinile de pe podea și intrați într-o poziție așezată, așa cum se arată în imagine. Echilibrează-ți corpul pe fese și coadă. Continuați să respirați și reveniți încet la poziția inițială. Scândură cu brațul oprit și ridicarea picioarelor Shutterstock Cum se face Intră într-o poziție push-up, cu corpul sprijinit pe palme și degetele de la picioare și cu spatele drept și aliniat cu capul și gâtul.

Coborâți-vă pe antebrațe, păstrând restul poziției neschimbate.

Cum să obțineți șase pachete de abs fără a face greșeli sau ședințe

Îndoiți pumnii spre interior și asigurați-vă că brațele superioare sunt la 90 de grade cu brațele inferioare, iar coatele sunt direct sub umeri.

Ridicați piciorul drept de pe podea și extindeți-l drept afară, paralel cu podeaua. Punându-vă greutatea pe piciorul stâng și brațul drept, ridicați brațul stâng și extindeți-l în fața dvs. Păstrați piciorul extins, brațul și spatele drept, folosind nucleul pentru a menține echilibrul.

Țineți timp de 10 secunde și reveniți la poziția de scândură.

prima îngrijire căderea în greutate râu pierdere în greutate sticks

Repetați de cealaltă parte. Faceți 3 seturi de 8 repetări. Înfilați acul Shutterstock Cum se face Treceți într-o poziție modificată a scândurii laterale, întinsă pe partea stângă, sprijinită pe antebrațul stâng, cu încheietura mâinii direct sub umăr.

poate arzătoarele de grăsime provoacă acnee povești de pierdere în greutate de 50 de kilograme

Țineți genunchii îndoiți și picioarele inferioare pliate înapoi, cu piciorul drept sprijinit peste stânga. Lăsați brațul drept să se sprijine pe șoldul drept. Țineți șoldurile de la sol. Extindeți brațul drept deasupra capului.

3 moduri eficiente de a pierde rapid grăsimea din burtă

Uită-te la brațul tău. Asigurați-vă o linie dreaptă de la vârful degetelor drept la cotul stâng.

Cină în familie.

Aduceți brațul drept în jos și sub axila stângă, ca și cum ați fileta un ac. Simțiți răsucirea în părțile laterale și abdominale și nu în umeri sau gât. Reveniți la poziția de plecare.

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

Faceți 8 repetări pe această parte și repetați pe cealaltă. Completează 3 seturi. Faceți aceste exerciții timp de 30 de minute în fiecare zi și veți începe să vedeți o diferență peste două săptămâni.

Cu toate acestea, ar trebui să aveți grijă și la ceea ce mâncați.

Cel mai bun timp pentru a exercita pentru a pierde grăsime burta

Iată 5 sfaturi ușoare de dietă pentru a obține o burtă plată. Evitați alimentele procesate și zahărul adăugat Pierde burta gras pentru a obține abs fructe întregi peste sucuri, proaspete peste conserve și apă peste băuturi răcoritoare.

Consumați produse de bază pentru brutărie, cum ar fi prăjiturile și prăjiturile, cu moderare. Alimentele conservate și ambalate conțin mult sodiu și foarte puține fibre și substanțe nutritive.

Excesul de sodiu reține mai multă apă, umflându-ți burta.

Similardiscuții