Hiit arde mai multă grăsime, Ardere grasime de intensitate mica Sfaturi pentru arderea grasimilor

40 MIN HIIT Cardio Workout, KILLER NO REPEAT Exercises to burn calories \u0026 fat - SWEAT \u0026 HAVE FUN

Admin Atunci când ne dorim să ardem mai multă grăsime și să scăpăm de câteva kilograme nedorite apelăm la antrenamentul de tip cardio și mai exact la alergarea pe bandă sau afară.

Trebuie să știi însă că acesta nu este singurul exercițiu de tip cardio pe care îl poți face pentru a-ți sculpta corpul cât mai rapid și mai eficient. Indiferent dacă scopul tău este acela de a scăpa de câteva kilograme acumulate sau de a te menține în formă, antrenamentele cardio reprezintă o componenta esențială a rutinei tale eficiente de exerciții.

Hiit arde mai multă grăsime întrebarea se pune ce tip de antrenament crezi că ți se potrivește: cardio clasic sau cel cu intervale de intensitate mare HIIT?

hiit arde mai multă grăsime

Ce este antrenamentul de tip HIIT? High-intensity interval training adică HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Prin ce se diferențiază aceste antrenamente de cele cardio clasice, pe care le cunoaștem cu toții? Antrenamentul HIIT combină de obicei două tipuri de exerciții — antrenamentul anaerobic și de rezistență.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Aparatele de măsurat sub forma unui ceas de fitness vă vor ajuta să vă determinați ritmul cardiac în timpul antrenamentului. Unul dintre principalele avantaje ale exercițiilor HIIT se referă la faptul că acestea îți oferă posibilitatea de a arde calorii nu doar în timpul exercițiilor, ci și după finalizarea acestora. Consumul de oxigen de după antrenament influențează considerabil numărul de calorii eliminate în ziua respectivă.

Cu cât depui mai mult efort în timpul antrenamentului HIIT, cu atât organismul tău va avea nevoie de mai mult timp, pentru a reveni la starea inițială. Astfel, în tot acest timp, destinat refacerii corpului, vei elimina calorii.

Mai trebuie să știi că pentru acest tip de exerciții economisești și timp pentru că sunt mai intense decât cele de tip cardio clasic, necesitând mai mult efort, însă mai puțin timp pentru efectuare. Ce este antrenamentul cardio clasic?

Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of...

Este o formă de exerciții cu intensitate scăzută până la intensitate mare, în funcție de tipul de exercițiu. Deoarece organismul are nevoie de suficient oxigen pentru a efectua aceste antrenamenteste considerat un antrenament aerobic. În schimb HIIT include exerciții anaerobice. Majoritatea oamenilor când aud cuvântul cardio, se gândesc la alergare, dar există o varietate de opțiuni, precum ciclism, schi, înot sau chiar exerciții cu intensitate mai mică, cum este sportul cu caiac.

Exemplul #1: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru Acasa

Nu tot cardio-ul e la fel. Nu orice fel de cardio te ajută să scapi de grăsime și nu orice fel de cardio îți va devora masa musculară.

Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile. Mai mult de atat, el nu-ti afecteaza negativ hipertrofia, fiind total compatibil cu cresterea in masa musculara. Din pacate, majoritatea oamenilor NU stiu sa beneficieze la maxim de pe urma lui. Cheia unui HIIT reusit nu e in varietatea de exercitii pe care o faci, ci in progresie.

Fie că înoți, mergi pe bicicletă, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculară, sprintezi sau te antrenezi în circuite — sistemul tău cardiovascular lucrează intens, chiar dacă celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite. Care este diferența dintre exercițiile aerobice și anaerobice?

Ardere grasime de intensitate mica

Exercițiile aerobice — exerciții intense, care stimulează circulația oxigenului în sânge și sunt asociate cu ritmul de respirație crescut. Exemple sunt alergarea, înotul sau ciclismul. Constau dintr-o scurtă și intensă activitate fizică, cum ar fi sprintul, unde consumul centrele de scădere în greutate în amritsar oxigen depășește aportul său. Ulterior, corpul este condus de energia stocată în mușchi printr-un proces numit glicoliză.

Cea mai ușoară metodă de a-ți imagina diferența dintre cele două este de a te gândi la un sprint și la un maraton.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv:

Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi menținut pentru durate îndelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care și ridicatul greutăților, sunt eforturi majore ce durează de la câteva secunde până pe la maxim 2 minute.

  1. Antrenamentul HIIT este cheia!
  2. Ardere grasime de intensitate mica Sfaturi pentru arderea grasimilor
  3. În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.

Cum poți are mai multe grăsimi? E clar că acest mit e hiit arde mai multă grăsime atrăgător.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

De ce să lucrezi din greu când o poți lua ușor și arde mai multe grăsimi? Totuși, dacă crești intensitatea și mai mult până în momentul în care treci de pierderea în greutate belly umflate, și revi doar cât ai nevoie pentru a-ți trage sufletul cum se spune în popor și pentru a te reface înainte de a crește iar intensitiatea, rezultatele se vor schimba seminificativ.

De ce?

hiit arde mai multă grăsime

Chiar dacă numărul de calorii arse din grăsimi în timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua să arzi grăsimi ore în șir după terminarea acestuia.

Și aceasta este mai exact diferența dintre antrenamentul de cardio clasic si cel de tip HIIT. Când te antrenezi foarte intens pentru intervale scurte de timp, generezi energie în mod anaerob adică fără oxigen ajungând într-un deficit, pe care corpul tău va trebui să-l plătească înapoi după terminarea antrenamentului.

hiit arde mai multă grăsime

Pe lângă asta, el va avea nevoie de un surplus de oxigen pentru a reface toate sistemele la starea inițială. După 12 săptămâni, un grup a participat la antrenamente HIIT regulate de 20 de minute, iar celălalt grup doar la antrenamente cardio clasice de 30 de minute, la primul grup s-a constatat o scădere semnificativă a greutății și a grăsimii viscerale din cavitatea abdominală.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of

Astfel, aceste constatări sugerează că antrenamentele HIIT pot ajuta oamenii să ardă mai multe calorii într-un timp mai scurt. Antrenamentul HIIT poate fi mai eficient decât alte tipuri de exerciții fizice în reducerea grăsimii abdominale.

Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT?

Prin antrenamentul anaerob ridicat de greutăți, spint-uri, HIIT, etcnu numai că îți menți sau chiar dezvolți masa musculară, dar îți ridici metabolismul și arzi mai multe calorii, ore în șir după terminarea acestuia — chiar și când te uiți la televizor sau dormi. În schimb dacă te rezumi la un antrenament cardio clasic vei consuma calorii doar pe perioada efortului fizic.

De aceea, cea mai bună variantă pentru a-ți modela corpul așa cum îți dorești, este săte bazezi pe antrenamente de tip anaerob pentru cardio.

Similardiscuții