Menopauza și suplimentele de scădere în greutate, Dieta optimă pentru menopauză

Menopauza - cand apare, simptome, tratament, cum previi bufeurile si cum afecteaza viata sexuala

Unele imptome ale menopauzei unt doar deranjante, cum ar fi bufeurile și pielea ucată.

Alte modificări legate de menopauză menopauza și suplimentele de scădere în greutate duce la probleme de ănătate pe termen lung ale femeilor, de la pierderea Conţinut Unele simptome ale menopauzei sunt doar deranjante, cum ar fi bufeurile și pielea uscată. Alte modificări legate de menopauză pot duce la probleme de sănătate pe termen lung ale femeilor, de la pierderea osoasă la colesterol ridicat.

  • 4 luni pentru a pierde grăsimea buricului
  • Articol Psihiatrie Menopauza este încetarea permanentă a menstruației care duce la pierderea dezvoltării foliculului ovarian, considerată a apărea atunci când lipsesc 12 cicluri menstruale.

Urmarea unei diete optime pentru menopauză poate ajuta la reducerea sau chiar prevenirea simptomelor menopauzei și vă poate proteja de boli, cum ar fi osteoporoza și bolile cardiovasculare. Există câteva alimente de bază care sunt excelente pentru sănătatea femeilor și care pot ajuta la simptomele menopauzei, cum ar fi pielea uscată, balonarea, creșterea în greutate, bufeurile și pierderea osoasă, spune Lisa V.

Cu cât vă asigurați mai devreme că aceste alimente sunt elemente esențiale în dieta menopauzei, cu atât mai ușoară este menopauza și anii de mai departe. Uscăciunea vaginală și pielea uscată cauzate de o scădere a estrogenului în timpul menopauzei sunt plângeri frecvente în rândul femeilor în acest moment, dar obținerea a opt pahare de apă pe zi poate ajuta la menținerea umidității pielii și la compensarea uscăciunii, spune Bunce.

Apa potabilă ajută, de asemenea, la scăderea balonării care apare odată cu modificările hormonale, adaugă ea.

Menopauza - cand apare, simptome, tratament, cum previi bufeurile si cum afecteaza viata sexuala

Acest tip de simptom este cel mai frecvent în anii chiar înainte ca perioadele să se termine definitiv, adesea denumite perimenopauză. Nevoile de calciu cresc în timpul menopauzei, deoarece pierderea de estrogen poate accelera pierderea osoasă, spune Bunce. Dacă nu luați înlocuitor de estrogen, urmăriți să obțineți cel puțin 1. Dacă luați o terapie de substituție hormonală, vizați 1.

Deoarece este dificil pentru majoritatea femeilor să realizeze acest lucru doar prin dietă, luați în considerare o combinație de alimente bogate în calciu în dieta dvs.

pierderea în greutate după vârsta de 45 de ani

Vitamina D. Obținerea suficientă vitamina D este, de asemenea, esențială pentru protejarea oaselor în timpul menopauzei. Vitamina D provine de la soare, dar mulți experți spun că este vital pentru sănătatea femeilor să ia un supliment de vitamina D pentru a vă asigura că obțineți suficient, mai ales în timpul iernii și în climă neinsorită.

Deși doza zilnică oficială recomandată este de doar de unități internaționale pentru majoritatea oamenilor, Bunce spune că mulți medici recomandă administrarea a 1.

6 suplimente care te ajuta sa slabesti sanatos

Discutați cu medicul dumneavoastră despre cantitatea potrivită pentru dvs. Fructe si legume. Metabolismul tău încetinește pe măsură ce îmbătrânești, iar femeile în vârstă de 40 de ani tind să devină mai sedentare.

Toate acestea se adaugă la creșterea în greutate, unul dintre cele mai temute simptome ale menopauzei.

  1. Cactus să piardă în greutate
  2. Dragon slim xtreme kaufen
  3. Menopauza - cand apare, simptome, tratament, cum previi bufeurile si cum afecteaza viata sexuala

Umplând fructe și legume cu conținut scăzut de calorii, puteți contribui la minimizarea creșterii în greutate, obținând în același timp nutrienții de care aveți nevoie pentru a vă menține sănătoși. Cereale integrale.

liv arzătorul de grăsime hibrid

Unele cereale integrale, cum ar fi fulgi de ovăz tăiate din oțel, quinoa, orz și orez brun, oferă vitamine din grupa B - care ajută la creșterea energiei, la gestionarea stresului și la menținerea sistemului digestiv funcțional, spune Bunce. Acidul folic și fibrele, care se găsesc și în cerealele integrale, contribuie la scăderea riscului de boli cardiovasculare, care crește după menopauză.

papaya te face să pierzi în greutate

Necesitățile dvs. Unii experți recomandă soia pentru ameliorarea bufeurilor, dar cercetarea este neconcludentă, spune Bunce. Compușii din soia, numiți izoflavone, imită estrogenul din organism. Studiile privind beneficiile soiei pentru femeile din menopauză se concentrează asupra femeilor din Asia, care își obțin soia din alimente, spune Bunce.

slabit 50 ani

Dacă doriți să încercați soia, mâncați cât mai mult posibil edamame, tofu și alte alimente din soia în loc de alimente procesate, cum ar fi burgerii din soia.

Seminte de in.

  • Bmi 26 cum de a pierde în greutate
  • Cafeaua verde Un supliment care ajuta la reducerea depozitelor de grasime din organism.

Semințele de in sunt un aliment minunat pe bază de plante menopauza și suplimentele de scădere în greutate acizi grași omega Încercați să stropiți semințe de in măcinate pe cereale, iaurt și salate; adaugă fibre în dieta ta, îți menține arterele sănătoase și are unii compuși asemănători estrogenilor, spune Bunce. Alimentele cu conținut scăzut de calorii, în general.

Dieta optimă pentru menopauză

Adevărul este că nevoile dvs. Ce să eviți. Evitați alcoolul, zahărul, cofeina și alimentele picante, care pot declanșa bufeuri, pot agrava incontinența urinară o altă problemă obișnuită în timpul menopauzeipot crește schimbările de dispoziție și pot crește pierderea osoasă, spune Bunce.

Printre clienții lui Bunce, femeile care se ocupă cel mai bine de simptomele menopauzei sunt cele care abordează de data aceasta ca o progresie naturală a vieții lor și se rostogolesc cu pumnii, mai degrabă decât o văd ca pe o luptă, spune ea.

Similardiscuții