Bacterii intestinale pentru a ajuta la pierderea in greutate

bacterii intestinale pentru a ajuta la pierderea in greutate

Sus Trilioane de bacterii si microorganisme traiesc pe pielea si in corpul nostru. De fapt, probabil se gasesc mai multe celule bacteriene in corpul uman decat celule umane. Se estimeaza ca intr-un om de 70 de kg exista circa 40 trilioane de celule bacteriene si doar 30 de miliarde de celule umane.

Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Majoritatea acestor bacterii traiesc intr-o parte a intestinului gros, numita cecum. Exista sute de tipuri diferite de bacterii in intestine. In ciuda faptului ca unele pot provoca boli, cele mai multe indeplinesc sarcini esentiale pentru a ne mentine sanatosi.

De asemenea, bacteriile intestinale produc anumite vitamine, inclusiv vitamina K. Afecteaza modul in care alimentele sunt digerate Deoarece bacteriile intestinale captusesc intestinele, ele vin in contact cu alimentele pe care le consumati. Acest lucru poate afecta ce nutrienti sunt absorbiti si felul in care este stocata energia in corpul dumneavoastra. Un studiu a examinat bacteriile intestinale in 77 perechi de gemeni, dintre care unul a fost obez, iar celalalt nu.

Cercetarea a constatat ca cei care erau obezi aveau bacterii intestinale diferite fata de gemenii lor ne-obezi. Obezitatea a fost asociata cu o diversitate redusa a bacteriilor intestinale, ceea ce inseamna ca cum să pierzi sănătatea oamenilor de grăsime corporală gasesc mai putine tipuri de bacterii in intestin.

Alte studii au aratat ca, daca bacteriile intestinale recoltate de la persoanele obeze sunt introduse in soareci, acestia cresc in greutate. Acest lucru sugereaza ca bacteriile intestinale ar putea afecta greutatea.

9 zonele de ardere a grăsimilor

Acest fapt se poate datora efectului bacteriilor asupra digestiei diferitelor alimente. De exemplu, oamenii nu pot digera fibre, dar anumite bacterii intestinale pot.

Prin digestia fibreloraceste bacterii intestinale produc o serie de substante chimice care favorizeaza sanatatea intestinala si, eventual, promoveaza scaderea in greutate. De exemplu, numeroase cercetari au aratat ca persoanele cu un bacterii intestinale pentru a ajuta la pierderea in greutate ridicat de fibre au o greutate mai mica, ceea ce se poate datora rolului jucat de bacteriile intestinale in digestia fibrelor.

Cum influenteaza bacteriile intestinale greutatea?

Bacteriile intestinale digera si anumiti antioxidanti din plantele cunoscute ca flavonoide, care pot ajuta la prevenirea cresterii in greutate. In cele din urma, bacteriile intestinale pot influenta modul in care grasimile sunt absorbite in intestine, ceea ce poate afecta modul in care grasimea este stocata in organism.

Influenteaza procesul inflamator Inflamatia apare atunci cand corpul activeaza sistemul imunitar pentru a combate o infectie si poate fi cauzata si de o dieta nesanatoasa. De exemplu, o dieta care contine prea multe grasimi, zahar sau calorii poate duce la cresterea substantelor chimice inflamatorii in sange si tesutul adiposceea ce poate contribui la cresterea in greutate.

Au legătură bacteriile din intestine cu pierderea în greutate?

Bacteriile intestinale joaca un rol important in inflamatie. Unele specii produc substante chimice cum ar fi lipopolizaharida LPScare provoaca inflamatii cand ajung in sange.

amankah slimming ceai untuk ibu hamil

Atunci cand soarecii primesc LPS, nivelul de zahar si insulina in sange, precum si cresterea in greutate sunt similare cu efectele unei diete bogata in grasimi. Prin urmare, anumite bacterii intestinale care produc LPS si provoaca inflamatii pot contribui la cresterea in greutate si la rezistenta la insulina. Produc substante chimice care ajuta sa va simtiti flamand sau plin Corpul uman produce diferiti hormoni care va afecteaza apetitul, inclusiv leptina, ghrelinul si peptida YY PYY.

Unele studii au aratat ca diferite bacterii din intestin pot afecta nivelul acestor hormoni si daca va simtiti flamand sau plin.

Cum vă afectează antibioticele greutatea

Acizii grasi cu lant scurt sunt substante chimice care sunt produse atunci cand anumite specii de bacterii intestinale descompun fibrele.

Una dintre acestea este cunoscuta sub numele de propionat.

pierderea în greutate sfaturi la 40

Un studiu efectuat la 60 de adulti supraponderali a constatat ca administrarea de propionat timp de 24 de saptamani a dus la cresterea semnificativa a nivelului hormonilor PYY si GLP-1, ambele influentand foamea.

Sunt bogate in fibre, care sunt digerate de bacterii intestinale sanatoase precum Bifidobacteria si pot ajuta la scaderea in greutate. Consumul unei varietati de alimente pe baza de plante poate imbunatati diversitatea bacteriilor intestinale, ceea ce duce la mentinerea unei greutati optime.

Polifenolii din aceste alimente nu pot fi digerati singuri, ci sunt descompusi prin bacterii intestinale benefice, favorizand dezvoltarea bacteriilor bune. Acestea contin bacterii benefice precum lactobacilii si pot reduce alte bacterii care cauzeaza boli in intestine. Pe de alta parte, consumul anumitor alimente in exces poate dauna bacteriilor intestinale.

pierde greutatea nu mănâncă zahăr

Concluzii Sus Corpul dumneavoastra contine trilioane de bacterii care va influenteaza sanatatea in multe feluri. Bacteriile intestinale pot afecta felul in care alimentele sunt digerate, depozitarea lor si senzatia de foame.

Cu probiotice pentru pierderea în greutate cu succes și fitness.

Astfel, o bacterie intestinala sanatoasa poate fi importanta pentru mentinerea unei greutati sanatoase. Alimentele bogate in fibre, cum ar fi cerealele integrale, fructele, legumelenucile si semintele, pot promova sanatatea bacteriilor intestinale. Magda Zarojanu - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Mirela Ioana Culman - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof. Mihaela Nicoleta Mindrescu - Ambulatoriul de specialitate - Institutul de diabet, nutritie si boli metabolice, prof.

Similardiscuții