Tomatele vă ajută să ardeți grăsime

19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate - Cultură | Iunie

Băutura whick te ajuta sa slabesti?

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi? Da, alimentele potrivite pot! Anumite alimente pot induce termogeneza și pot crește rata metabolică pentru a arde grăsimile în mod eficient și rapid. Și există, de asemenea, alte alimente care pot crește indirect rata metabolică prin suprimarea tuturor simptomelor asociate cu metabolismul lent.

Dar este crucial să știți când să consumați aceste alimente pentru arderea grăsimilor.

Am plantat rasadurile de rosii in solar

În acest articol, am enumerat 30 de alimente pentru arderea grăsimilor și timpul pe care ar trebui să-l luați - micul dejun, prânzul, cina, ora de culcare sau după antrenament. Deci, pregătiți-vă să le ardeți pe toți!

Alimente pentru arderea grăsimilor și foarte sănătoase

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru micul dejun 1. Ceai verde Imagine: Shutterstock Ceaiul verde este extrem de termogen datorită interacțiunii dintre polifenoli ai cofeinei și catechinei cu noradrenalina.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime pierderea maximă de greutate posibilă în 2 luni

La rândul său, aceasta stimulează termogeneza țesutului adipos maro 1. Ceaiul verde poate acționa și ca băutură detoxifiantă, deoarece este încărcat cu antioxidanți.

Subiecte în Diet & Sport

Ia o ceașcă de ceai verde dimineața pentru detoxifiere și topirea grăsimii. Nuci Nucile tomatele vă ajută să ardeți grăsime un efect termogenic indirect.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime pierderea în greutate tigru nuci

Sunt bogate în vitamine, minerale, fibre dietetice și grăsimi sănătoase. Acești nutrienți măresc sațietatea, reduc inflamația și ajută la detoxifiere, care menține celulele active și ajută la funcționarea normală 2.

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru micul dejun

Când celulele își fac treaba bine, rata metabolică crește. Luați la micul dejun migdale, nuci, fistic, nuci de macadamia sau pin, pentru a vă stimula metabolismul.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime îndepărtați grăsimea sub armpituri

Ouă Imagine: Shutterstock Ouăle sunt delicioase și sățioase. Ouăle întregi sunt bogate în vitamine liposolubile, proteine, acizi grași esențiali și minerale.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime cum de a pierde greutatea bine bbc

Oamenii de știință de la Universitatea Saint Louis au descoperit că ouăle din micul dejun au indus și au accelerat pierderea în greutate a participanților, deoarece au contribuit la creșterea sațietății 3. Luați-vă la brânză, amestecate, fierte sau însorite la micul dejun pentru a vă menține durerile de foame la distanță.

  • Modalități de a pierde grăsimea burtă la domiciliu
  • Băuturi delicioase care topesc grăsimea de pe burtă

Kale Consumul de kale poate ajuta la prevenirea creșterii nivelului zahărului din sânge după masă 4. Nivelurile necontrolate de zahăr din sânge pot duce la rezistență la insulină, creștere în greutate și diabet de tip 2.

2. Avocado cu salsa

Prin urmare, faceți un smoothie de kale sau blanch kale și puneți-l în sandwich sau cu ouă pentru a stimula pierderea în greutate. Var Imagine: Shutterstock Varul este bogat în vitamina C, fibre, minerale și alți fitonutrienți 5.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime fast n mod ușor de a pierde în greutate

Antioxidanții prezenți în tei ajută la eliminarea radicalilor nocivi de oxigen și, prin urmare, ajută celulele să funcționeze corect, ceea ce menține toate procesele fiziologice funcționale.

La rândul său, acest lucru ajută la metabolizarea corectă a alimentelor și la prevenirea depunerii de grăsimi.

Semințe Chia Semințele de chia sunt extrem de eficiente în scăderea nivelului de glucoză din sânge și a nivelului seric de lipide.

Grăsime pe abdomen la bărbați (cauze și tipuri de grăsimi)

Sunt bogate în fibre dietetice și ajută la creșterea sațietății și previne absorbția grăsimilor 6. Semințele de chia cresc rata metabolică prin reducerea inflamației și creșterea sensibilității la insulină 7.

Adăugați chia în smoothie sau suc pentru micul dejun pentru a adăuga aromă și a vă stimula metabolismul.

tomatele vă ajută să ardeți grăsime suplimentele globale de pierdere în greutate

Cafea Imagine: Shutterstock La fel ca ceaiul verde, cafeaua mărește eficient efectul termic. Studiile au constatat că cafeaua a dus la o creștere a ratei metabolice și a oxidării grăsimilor în rândul participanților 8. Aveți o ceașcă de cafea neagră fără zahăr sau îndulcitor artificial pentru a arde grăsimea. Grapefruit Grapefruiturile conțin o cantitate substanțială de acid hidroxicitric HCA care împiedică conversia zaharurilor în grăsimi 9.

Similardiscuții