Cum să ardeți grăsime de la armpit

5 Pașii potriviți pentru a scăpa de faltele de grăsime sub subsuori

Lunge cu biceps Exercițiul fizic este una dintre cele mai bune opțiuni dacă vrem să avem o sănătate fizică și psihologică bună. Cu toate acestea, unii oameni, pe lângă faptul că își îmbunătățesc sănătatea, fac sport pentru a pierde grăsime sau pentru a-și tonifica corpul. În articolul de astăzi, vă prezentăm 5 exerciții pentru a vă tonifica corpul și a obține figura dorită. Pentru asta, faceți exercițiile la rând, cu câte de repetări.

  • Lymecycline pierderea în greutate
  • Transformarea mea de scădere în greutate
  • Pierderea în greutate zach

Odihnește-te 2 minute și repetă rutina încă de 2 ori pentru un total de 3 seturi. Scoateți-l de 3 ori pe săptămână și cu siguranță veți observa rezultatele.

cum să ardeți grăsime de la armpit

Pierderea de grăsime înseamnă mai mult decât exerciții fizice Acum, să nu ne păcălim pe noi înșine, pentru a vedea rezultatele și tonusul trebuie să avem un procent de grăsime corporală care să ne permită să vedem ceva mai mult decât țesutul adipos.

Pierderea burții poate fi un proces lent, în funcție de procentul de grăsime pe care îl aveți.

Practicați o bună igienă personală 1 Spălați frecvent axile. În unele cazuri, cosurile se dezvoltă în armpit datorită excesului de grăsimi și bacterii.

Și pentru a atinge acest obiectiv intervin variabile fizice, psihologice și nutriționale care nu sunt întotdeauna luate în considerare. Trebuie să fim realiști! Este important de reținut că, dacă vrem ca corpul nostru să pară tonifiat, va trebui să combinăm munca aerobă sau exercițiile de forță, precum cele prezentate mai jos. De asemenea, dacă scopul nostru este de a arde grăsimi, va trebui să mâncăm, astfel încât să existe un deficit caloric, adică că ardem mai mult decât consumăm.

Pierdeți greutatea fără pilule

Lucrul esențial este să fii bine hrănit, deoarece dietele minune pot provoca un efect de revenire pe termen lung. Cu siguranță vă întrebați: și, atunci, ce ar trebui să mănânc?

Mersul intensiv pe banda de alergare - 30 de minute; - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

Ei bine, există multe alimente care vor fi benefice dacă vrem să slăbim. Le poți face de la tine acasă și vei avea nevoie doar de un fitball, o roată abdominală și o halteră. Bucura-te de ei!

How to Ease Swollen Lymph Nodes in the Armpit

Aparține grupului de exerciții izometrice, deci trebuie să încordați un mușchi și să îl mențineți într-o poziție staționară atât timp cât este necesar. Pentru a-l realiza, este necesar să ne întindem cu capul în jos cu spatele drept.

A balanced diet and regular exercise can reduce your overall weight but certain parts are unaffected. The back Expired - domain expired Exercises to reduce armpit fat. Having trouble sliding into those skinny jeans! Do you want skinny thighs? Aespite your daily workout?

Ridicăm ambele brațe și ne sprijinim pe coate. Picioarele ar trebui să fie îndreptate și menținem postura făcând forță cu miezul. Respirăm fără tensiune și, ținând postura, ridicăm piciorul stâng.

Ținem o secundă și revenim la poziția de plecare. Dacă ești nou, ridică fiecare picior de 5 ori și apoi treci la următorul exercițiu.

exercitii burta lasata

Există diferite variații ale acestui exercițiu pe care le puteți vedea în videoclipul de mai jos: 2. Burpee Burpee este un exercițiu care, pe lângă promovarea pierderii de grăsime, ajută la tonifiere. Pentru a-l executa, stăm cu mâinile relaxate în lateral. Apoi, ne aplecăm astfel încât palmele să se sprijine pe pământ și genunchii să fie îndoiți. Ne punem picioarele împreună înapoi dintr-o singură mișcare și ajungem în poziție ca și cum am fi făcut flotări. Apoi cum să ardeți grăsime de la armpit întoarcem la poziția anterioară, cu picioarele îndoite.

cum să ardeți grăsime de la armpit

În cele din urmă ne întoarcem la poziția de plecare: în picioare și cu mâinile relaxate. Roata abdominală Roata abdominală este un exercițiu care poate fi complex, dar care oferă multe beneficii pentru zona abdominală și, în plus, tonifică. Acum, este un exercițiu pe care trebuie să îl executați corect pentru a evita deteriorarea abdomenului.

cum să ardeți grăsime de la armpit

Pentru a face acest lucru, puneți-vă în genunchi, cu o mână de fiecare parte a rolei. Rulați rola înainte și faceți până când corpul dvs. Extindeți-vă cât puteți și când corpul dvs.

cum să ardeți grăsime de la armpit

Repetați-l de maxim 10 ori. Ridicarea pelviană cu fitball Acesta este un alt exercițiu grozav de tonificat. Există versiunea clasică fără fitball, dar cele mai bune rezultate vin cu mingea.

Cum să scapi de un cos în axilă

Pentru a face acest lucru, trebuie să vă așezați pe podea pe spate, cu brațele odihnite în lateral și genunchii îndoiți pe fitball. Pentru executarea acestuia cum să ardeți grăsime de la armpit să ne așezăm întinși pe podea pe spate, cu brațele sprijinite pe părțile laterale ale corpului și genunchii îndoiți. Respirăm și împingem cu picioarele pentru a separa fesele de pământ și a le ridica.

Ținem poziția acolo câteva secunde și expirăm în timp ce coborâm bazinul lent, fără a susține efectiv fesele la suprafață. Lunge cu biceps Acest exercițiu este ideal pentru tonifiere și necesită o muncă abdominală excelentă, pe lângă lucrul picioarelor, feselor și bicepsului.

cum să ardeți grăsime de la armpit

Pentru a-l executa, trebuie să vă ridicați cu brațele întinse în lateral și cu ganterele ținute în mâini. Îndoiem piciorul în față, astfel încât să formeze un unghi de 90 de grade, lăsând în același timp celălalt genunchi să fie paralel cu corpul nostru, la câțiva centimetri de sol.

Ținem această poziție și ne flexăm, realizăm o contracție a brațului, astfel încât să ridicăm greutățile folosind forța cu bicepsul. Revenim la poziția de plecare și facem 10 repetări.

Similardiscuții